Sunday, November 9, 2008

Perjumpaan Bulanan Yang Pertama Nov 2008

Perjumpaan bulanan kali yang pertama telah diadakan di Leha Kelfood Restoran, Gombak dihadiri oleh beberapa orang ahli guanomu. Perjumpaan pertama ini melihatkan kesungguhan ahli-ahli guanomu untuk bersama kembali mengeratkan tali persaudaraan yang telah lama terputus dan merancang beberapa program akan datang. Jelas kelihatan suasana gembira di setiap wajah ahli guanomu termasuk kehadiran ahli keluarga masing-masing yang menceriakan suasana perjumpaan tersebut. Semoga perjumpaan ini akan dapat terus diadakan pada bulan yang akan datang.






Monday, November 3, 2008

Al-Fatihah Kepada Wan Mohd Umran


Kita menerima satu berita sedih tentang pemergian salah seorang rakan kita yang sama-sama belajar di ITM Arau dahulu dalam jurusan DBS. Beliau adalah Wan Mohd Umran Wan Jaafar telah kembali ke Rahmatullah pada hari Jumaat, 2 November 2008 yang lalu. Semoga Allah merahmati roh beliau dan memberi kesabaran kepada keluarga beliau untuk menerima ujian ini. Kepada kawan-kawan yang mengenali beliau bolehlah menghubungi keluarga beliau untuk mengucapkan takziah dan bantuan sekiranya diperlukan. Alfatihah....

Friday, October 17, 2008

Gambar dulu-dulu

Lagi gambar lama di upload.. koleksi Man Harun

Monday, October 6, 2008

Perjumpaan Bulanan Guanomu 01/11/2008

Saya sebagai penyimpan mohor besar guanomu, setelah diperkenankan oleh semua tuan-tuan nejar dan ahli guanomu, maka dengan ini di isytiharkan bahawa satu perjumpaan bulanan rakan-rakan guanomu akan diadakan sebagaimana berikut:

Tarikh : 01/November/2008 (Sabtu)
Masa : Bermula dari jam 9:00 pagi hingga 1:00 tengahari
Tempat: Restoran Leha KelFood, Highway Lingkaran Tengah
(nak ke UIA Gombak/ Kuantan)


Semua ahli dan rakan-rakan guanomu diharap dapat hadir dan memeriahkan program bulanan ini. Agenda utama adalah sarapan pagi masakan Kelantan. Dicadangkan supaya setiap ahli dapat menyediakan RM10.00 untuk bayaran makanan tersebut dan selebihnya akan dimasukkan ke dalam tabung guanomu untuk program dan aktiviti akan datang.

Kita jumpa disana...

Selamat Hari Raya AidilFitri 2008

Assalamualaikum semua,
Hari Raya Aidilfitri baru sahaja berlalu namun rasanya masih belum terlambat untuk saya dan semua warga guanomu ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dengan ucapan mohon maaf zahir dan batin sepanjang perkenalan kita semua. Semoga dengan kehadiran Syawal ini dapat membawa seribu kebahagiaan buat kita semua seterusnya mengeratkan lagi tali persaudaraan dan persahabatan di kalangan kita.

Monday, September 22, 2008

Tengok jam cara zaman dulu...

video
Lagu mana nak tengok masa kalu tak dok jam...

Sunday, September 7, 2008

Hari Raya Aidilfitri 2008

Hari Raya Aidilfitri dah tak lama dah. Nak buat gathering pun rasa tak sempat doh. Jadi kita pakat royat lah sesiapa yang ada dirumah masa raya nanti, hari gapo, alamat rumah kat mana pas tu beri sekali nombor handphone nak contact. Mana tahu kalu kebetulan lalu boleh lah terus singgah..
Tolong email ko kawe kalu nak masuk nama dalam senarai dibawah nih (rosham4530@yahoo.com)

TarikhRaya    Nama         Alamat                                                                No.HP
__________________________________________________________
1. Pertama      Rosham     333 Cherang Ruku, Semerak, P.Puteh         016-6500991
                                             (Depan Masjid Cherang Ruku, Semerak)
____________________________________________________________
2.


Perjumpaan Pantai Jeram 30/8/2008








(Klik pada gambar untuk lihat imej yang lebih besar)
Kali ni saya jadi host pulak di Pantai Jeram atau ada juga orang panggil Pantai Remis, Kuala Selangor (10km arah ke Klang). Nama tempat yang dikunjungi Seaview Resort (www.seaviewresort.com.my). Tahniah laa kepada semua yang dapat hadir dalam suasana mungkin saya tak dapat nak prepare sebaiknya. Kalau ikut cadangan asal ada beberapa program nak buat macam sukaneka, memancing dan sebagainya. Tapi takut formal sangat pastu masa pun tak sempat, cuma sempat buat makan malam BBQ seafood sahajalah. Malam tu pulak lepak sambut merdeka kat warung tepi pantai tak silap sampai pukul 2.00 pagi. InsyaAllah lain kali kita plan dengan lebih baik lagi lah..


Perjumpaan di Gunung Ledang Resort








Pada pertengahan Julai lalu satu perjumpaan saing-saing telah diadakan di Gunung Redang Resort yang dihostkan oleh Brader Ropi. Saya tak dapat ikut sama sebab ada urusan kerja, walaubagaimana pun ramai juga yang hadir pada program tersebut. Cuma misi untuk membawa pulang Tuan Puteri Gunung Ledang tidak berjaya sebab tak ramai pendekar yang berani memanjat Gunung Ledang tersebut. Ada cadangan akan datang akan diadakan lagi perjumpaan di resort tersebut dan dengarnya Bro Ropi nak buat BBQ kambing golek untuk semua.. 







Thursday, September 4, 2008

Gambar-gambar lamo


Kalu ada gambar-gambar lama nak masuk ke dalam blog nih tolong email ke kawe deh.. rosham4530@yahoo.com


Ni Gambar hok dihantar oleh Judin...

Selamat Datang ke Guano Mu blog

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Laman blog ini bertujuan untuk mengumpulkan kembali rakan-rakan seperjuangan daripada ITM Arau dan ITM Shah Alam batch awal tahun 1990an untuk mengukuhkan lagi tali persaudaraan di antara semua. Cerita-cerita lama sewaktu di kampus dahulu akan dikongsi kembali melalui laman blog ini seterusnya mengimbau kembali kenakalan dan telatah sewaktu di kampus dahulu. Semoga dapat dimanafaatkan oleh semua...